مشکل در دریافت بسته های خریداری شده
0) { ?>

چرا بعد از خرید بسته الماس یا سکه به حساب من در بازی اضافه نشد؟

 

این مشکل معمولا به دلیل عدم برقراری ارتباط صحیح کافه بازار با بازی هنگام اتمام پرداخت به وجود می آید. جهت اطمینان از پرداخت موفق مبلغ بسته به مسیر زیر رفته و از موجود بودن اطلاعات خرید مطمئن شوید.

کافه بازار> بازار من > حساب کاربری> تراکنش ها

در این قسمت نام بسته خریداری شده و توکن خرید موجود می باشد، در صورتی که در این قسمت اطلاعاتی از بسته خریداری شده وجود نداشت پرداخت شما موفق نبوده و به احتمال زیاد مبلغ کسر شده تا 72 ساعت بعد به حسابتان بازگشت داده خواهد شد.

در صورت وجود توکن و اطلاعات بسته خریداری شده، دو راه حل برای دریافت بسته وجود خواهد داشت:

راه حل اول: بازی را باز کنید و به همان فروشگاهی که بسته را از آن خریداری کردید وارد شوید و روی بسته ی خریداری شده بزنید. با احتمال بالا بسته به شما اضافه خواهد شد.

راه حل دوم: در صورت جواب ندادن راه حل اول، از اطلاعات خرید در کافه بازار از مسیری که در بالا معرفی شده یک اسکرین شات تهیه کنید و به پشتیبانی بازی ارسال کنید.

ارتباط با پشتیبانی